wtorek, 8 sierpnia 2017

Sama słodycz | Justyna

Witajcie,
Dzisiaj chciałam Wam pokazać blejtram z mega słodkim zdjęciem uroczej dziewczynki ;) To dzięki niemu praca wyszła kolorowa i radosna.
  

Wykorzystałam płótno malarskie. Tworzenie na nich jest bardzo przyjemne, a powstała praca efektowna. To idealny pomysł na upominek ;)
  


Do zabarwienia tła wykorzystałam oczywiście ecoliny, które rozmywałam pędzlem wodnym i suszyłam nagrzewnicą. Kolorami tuszu zbliżonymi do ecoliny urozmaiciłam tło stemplowaniem i wzorem nałożonym przez maskę. Ułożyłam pod zdjęciem kilka skrawków papieru UHK Gallery, odrobinę tekturek (część z nich pokolorowałam ecolinami) i całość ozdobiłam kwiatami ;)




Zobaczcie jak niewiele trzeba, by stworzyć coś tak fajnego :)
  
pozdrawiam
http://szydelkiemwoko.blogspot.com/
  
Wykorzystane produkty: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  
Podobne stemple z drukiem:

   
   
   

1 komentarz :

  1. o matko, jaki kolorowy ;) normalnie zaszalałaś :) śliczny jest

    OdpowiedzUsuń